Hallitus tiedottaa

================================================================================================================================================

Tiedote 29.10.2016

SF-Caravan Itä-Uusimaa ry:n jäsenet

TULE MUKAAN RISTEILYLLE !

Päiväristeily Tallinnaan, mukaan mahtuu 40 ensiksi ilmoittautunutta! Tapaamme Katajanokan terminaalissa ryhmälähtöselvityksessä 14.01.2017 klo 10.30 – 11.00, jossa jaan matkaliput.

Lippujen jaon jälkeen siirrymme laivalle m/s Viking XPRS, jossa ryhmällemme on varattu hyttejä matkatavaroiden säilytystä varten.

Bussikuljetus: lähtö Skeppars klo 9.00 ja Porvoo turistipysäkki klo 9.30 paluu illalla n. klo 20.30 ( kuljetus sis. hintaan )

MATKAOHJELMA:

klo 11.30 laiva lähtee kohti Tallinnaa.Laivalla käytössämme kokoustila ja siellä tarjolla hedelmiä, kahvia/teetä kahvileivän kera

Klo 14.00 saapuminen Tallinnaan. Halukkaiden on mahdollista käydä maissa; laivalle on hyvä palata jo klo 17.00

klo 17.30 Bistro-buffet ateria ruokajuomineen. Laiva lähtee paluumatkalle aterian aikana klo 18.00

klo 20.30 saapuminen Helsinkiin

Sitovat ilmoittautumiset Leena Maholle 12.12 mennessä joko

sähköpostitse leena.maho@pp.inet.fi tai puhelimitse 044 257 4608

Tarvitsemme matkustajaluetteloa varten jokaisen: nimen, syntymäajan ja puhelin- numeron.

Hinta: aikuinen 50€, lapset 6-11v 15€ ja 12-17v. 35€

Osallistumismaksun voi suorittaa Skeppars kioskilla, bussissa tai yhdis-

tyksen tilille FI26 5358 0620 1624 84 (viestikenttään nimi ja sana risteily)

HUOM ! Jokaisella oltava mukana joko passi, tai poliisin myöntämä

kuvallinen henkilökortti.

Hallitus

Tiedote 28.10.2016

HUOM! Kotisivuja päivitellään koko ajan. Toivomus olisi, että mahdollisimman moni yhdistyksen jäsen osallistuisi aktiivisesti tähän luomisprosessiin. Toivomme ehdotuksia ja rakentavaa palautetta. Jos joku asia voitaisiin esittää selvemmin ja tehokkaammin, niin tehkää ehdotus, niin katsomme, mitä voimme tehdä.

Toivomus tiedonkulun ja kustannusten säästämiseksi, tilatkaa yhdistyksen uutiskirje. Iloittamianne sähköpostiosoitteita ei käytetä roskapostin ja mainospostin lähettämiseen, vaan pyrimme tavoittamaan teidät silloin kun meillä on tärkeätä kerrottavaa tai ilmoitettavaa. Uutiskirjeen tilaus tapahtuu kotisivun oikeasta alalaidasta syöttämällä oma sähköpostiosoite sille varattuun kenttään ja vahvistamalla se.

Kiitos jo etukäteen !

Tiedote 28.10.2016

HUOM! Yhdistykset pikkujoulujuhlat siirretty pidettäväksi ensi vuoden puolella. Yhdistettyä pikkujoulujuhlaa ja alkanutta uutta vuotta juhlimme yhdessä Viking Linen risteilyllä Tallinnaan.

Ilmoittautumisohje ja risteilyohjelma löytyvät osoitteesta:

www.sfc-iu.fi/tapahtumakalenteri/tapahtumat

Siirtymällä ensi vuoden tammikuulle ( 2017 January ) ja näpäyttämällä numeroa 14, niin kaikki tarvittava tieto ja ohjeistus löytyy.

Terveisin hallitus

Tiedote 24.10.2016

Kotisivusto on jälleen pystyssä. Pyydämme kärsivällisyyttä, sillä sivupäivityksiä tehdään vielä kotvan aikaa. Rakentava palaute sisällöstä on tervetullutta. Soveltuvin osin pyrimme ottamaan ehdotukset huomioon.

Terveisin hallitus

UUTISET

Yhdistyksen risteily Tallinnaan 13.1.2018

SF-Caravan Itä-Uusimaa ry:n jäsenet TULE MUKAAN RISTEILYLLE TALLINNAAN ! OHJELMA: 13.01.2018 lauantai Bussikuljetus: 15:30 Lähtö Skepparssista 16:00 Porvoossa turistipysäkki Huom ! Buss