Aluekuvaus

Alue on pyritty pitämään mahdollisimman luonnonmukaisena ja maisemaan istuvana. Osa paikoista sijaitsee mukavasti tasatulla hiekka/murskekentällä ja osa taas luonnonkauniilla saaristokalliolla. Matkailuajoneuvopaikat ovat sähköistettyjä uuden standardin mukaisesti. Alueella sijaitsee vastaanotto/huoltorakennus, jossa on myöskin tiskaus- ja pyykinkäsittelytilat, WC:t miehille ja naisille, sekä Inva-WC. WC-tiloissa on suihkut. Toisessa huoltorakennuksessa WC-tilat miehille ja naisille. Molemmissa huoltorakennuksissa paikka kemssan tyhjennykseen.

Saunarakennus sijaitsee vastaanottorakennuksen välittömässä läheisyydessä. Samassa rakennuksessa on myös ns. väentupa, jossa järjestämme ajoittain yhteistä ajanvietettä. Samaisessa paikassa lapsille löytyy erilaisia pelejä, vaikkapa sadepäivien ratoksi.

Yleiset saunavuorot naisille ja miehille sisältyvät leiriytymiseen. Tilaussaunavuoroja voi tiedustella päivystävältä isännältä.

Grillikodalla voi nauttia grillin antimista ja hyvästä seurasta. Grillin läheisyydessä useampia savustuspaikkoja.

Alueella on useita soutuveneitä leiriytyjien vapaassa käytössä, kunhan vain käytätte saatavilla olevia pelastusliivejä. Avaimia veneisiin voi pyytää päivystäviltä isänniltä.

Jos olet kalamies, ympäröivillä vesialueilla odottavat runsaat saaliit. Muista noudattaa kalastussäännöksiä ja tarkista, että tarvittavat kalastusluvat ovat kunnossa, kireitä siimoja !

Koirat ja kissat ulkoilevat Skepparsissa aina kytkettynä.

UUTISET

SFC-IU Vuodenvaihteen risteily 12.1.2019

JÄSEN TULE MUKAAN RISTEILYLLE ! Päiväristeily Tallinnaan, mukaan mahtuu 40 ensiksi ilmoittautunutta! Tapaamme Katajanokan terminaalissa ryhmälähtöselvityksessä 12.01.2019 klo 9.00 –

Valoteosjuhla Skepparsissa 24.11.2018

Tule Skepparssiin loihtimaan kaunis valoteos ja osallistu samalla kilpailuun. Voittajat palkitaan. Voit omalta osaltasi tuoda valoa ja iloa pimeään.

Isänpäivät Skepparsissa 11.11.2018

Vietämme isänpäiviä ja katamme aamupalapöydän isien kunniaksi. Myös muu perhe isien mukaan. Tarjoilu tuvalla 09:00 – 11:00