Aluekuvaus

Alue on pyritty pitämään mahdollisimman luonnonmukaisena ja maisemaan istuvana. Osa paikoista sijaitsee mukavasti tasatulla hiekka/murskekentällä ja osa taas luonnonkauniilla saaristokalliolla. Matkailuajoneuvopaikat ovat sähköistettyjä uuden standardin mukaisesti. Alueella sijaitsee vastaanotto/huoltorakennus, jossa on myöskin tiskaus- ja pyykinkäsittelytilat, WC:t miehille ja naisille, sekä Inva-WC. WC-tiloissa on suihkut. Toisessa huoltorakennuksessa WC-tilat miehille ja naisille. Molemmissa huoltorakennuksissa paikka kemssan tyhjennykseen.

Saunarakennus sijaitsee vastaanottorakennuksen välittömässä läheisyydessä. Samassa rakennuksessa on myös ns. väentupa, jossa järjestämme ajoittain yhteistä ajanvietettä. Samaisessa paikassa lapsille löytyy erilaisia pelejä, vaikkapa sadepäivien ratoksi.

Yleiset saunavuorot naisille ja miehille sisältyvät leiriytymiseen. Tilaussaunavuoroja voi tiedustella päivystävältä isännältä.

Grillikodalla voi nauttia grillin antimista ja hyvästä seurasta. Grillin läheisyydessä useampia savustuspaikkoja.

Alueella on useita soutuveneitä leiriytyjien vapaassa käytössä, kunhan vain käytätte saatavilla olevia pelastusliivejä. Avaimia veneisiin voi pyytää päivystäviltä isänniltä.

Jos olet kalamies, ympäröivillä vesialueilla odottavat runsaat saaliit. Muista noudattaa kalastussäännöksiä ja tarkista, että tarvittavat kalastusluvat ovat kunnossa, kireitä siimoja !

Koirat ja kissat ulkoilevat Skepparsissa aina kytkettynä.

UUTISET

Skepparsin tapahtumat vuodelle 2020

Kevätpäivät 07.03.2020 Pääsiäinen 10.-13.04.2020 Kevättalkoot 25.04.2020 Vappubrunssi nyyttärit 01.05.2020 Äitienpäivä 10.05.2020 Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous (Ca

Lauantai saunavuorot

Lauantai saunavuorot muutettu aikasemmaksi. Vuorot seuraavat: Naiset klo. 17:00-18:30 Miehet klo. 18:30-20:00 Voimassa toistaiseksi.